Prijem DCF

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:51:36 CET 2004

Dobrý den,

systém přesného času na základě GPS má nástroje na korekci chyb vzniklých
při generování časového signálu a tak lze u příjemce zajistit, že chyba je
velmi malá (o proti atomovému normálu). Systém DCF tyto operace neumožňuje,
vzniká tak jisté zpoždění pro vyslání signálu (způsob modulace....) a to
bude řádově v desítkách milisec. Přesným srovnáním jsme se nezabývali,
protože to pro nás nemělo význam. Synchronizace dle GPS je výhodná při
mobilních úkolech nebo u zařízení na export kde mohou skončit třeba na
Sibiři.....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847