Auticko na vysilacku

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:34 CET 2004

CHA CHA .....  Vysilac musi mit krystal jen pro to, aby nerusil nekoho
jineho. Jinak tomu prijimaci je to dost jedno. Je vetsinou superreakcni a ma
sirku klidne i 1 MHz. Jedine,co by pomohlo, dat do jednoho krystal treba na
modelarske pasmo 35 nebo 40 MHz a preladit vysilac i prijimac. Krystaly lze
objednat v Hradci, Krystaly a. s. O tolik to ale nepujde preladit
civkama. -:(((   Vzhledem k vykonu vysilace max. 10 mW bych s tim nedelal
takovou kovbojku a do jednoho bych strcil krystal 24 MHz z GM. Mozna by to
potom tema civkama doladit slo. Chce to ale trochu zkusenosti a nejake to
vybaveni
(citac a VF detekcni sondu). Nasobkovy krystal muze klidne kmitat i na jinem
nasobku, nez je na nem napsany.
                                                                    Andel