hlasova synteza

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:34 CET 2004

pamet
vcelku.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Tomas Marn [mailto:tmm@cmail.cz]
Sent: Wednesday, July 12, 2000 10:53 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: hlasova synteza

> Tak presne ten samy napad jsem mel taky, bohuzel zustalo jen u napadu. Jak
to naprogramovat do '51 to teda nevim(ale >byla by to bomba !!!), ale
existuji 'mluvici' integrace, ktere funguji (alespon podle datasheetu)
presne tak jak popisujes. A >kupodivu se daji koupit i u nas a stoji okolo
500 penez, coz je IMHO rozumna cena. Bohuzel jsem zatim nemel cas je >koupit
a pokusovat s tim. Existuji dokonce i IO na rozpoznavani reci ...

Ma to vsak jednu chybu krasy, moduly pracuji na principu fonemu, a ty jsou
ruzne pro kazdy jazyk.
A bohuzel cestina nepatri mezi podporovane.

Jednoduche rozpoznavani reci lze postavit i na 89Cx051, uspesnost rozpoznani
je vsak nekde v okoli 80-90%

TM