Auticko na vysilacku

Vašek Petr Petr.Vasek
Středa Březen 17 11:51:33 CET 2004

Dik vsem za cenne pripominky.

> CHA CHA .....  Vysilac musi mit krystal jen pro to, aby nerusil nekoho
> jineho. Jinak tomu prijimaci je to dost jedno. Je vetsinou
> superreakcni a ma
> sirku klidne i 1 MHz.

Je tomu skutecne tak, ten vysilac se drzi na jednom kanale, ale prijimac
bere vsechno od cca 24 do 30 Mhz,
tomu teda rikam sirka pasma.

> Jedine,co by pomohlo, dat do jednoho
> krystal treba na
> modelarske pasmo 35 nebo 40 MHz a preladit vysilac i
> prijimac.

Nakolik jsou ty kmitocty korekni, nechci byt zas uplne zvire.

> Krystaly lze
> objednat v Hradci, Krystaly a. s. O tolik to ale nepujde preladit
> civkama. -:(((   Vzhledem k vykonu vysilace max. 10 mW bych s
> tim nedelal
> takovou kovbojku a do jednoho bych strcil krystal 24 MHz z
> GM. Mozna by to
> potom tema civkama doladit slo. Chce to ale trochu zkusenosti
> a nejake to
> vybaveni
> (citac a VF detekcni sondu). Nasobkovy krystal muze klidne
> kmitat i na jinem
> nasobku, nez je na nem napsany.

Tohle je jasny, neni zas takovy problem, zase tolik se toho VF nebojim,
namotat civecku ktera ma misto 12 zacitu 16 a doladit to jadykem to snad
zvladnu.

Ale stavet cely prijimac se mi opravdu nechce.

Masinka