hlasova synteza

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:51:33 CET 2004

Hlasim se take k pripadne spolupraci.
Prosim o vystaveni zdrojaku pro Z80 na www, nebo do uschovny.
----- Original Message -----
From: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, July 12, 2000 7:32 PM
Subject: Re: hlasova synteza

> Tak presne ten samy napad jsem mel taky, bohuzel zustalo jen u napadu. Jak
to naprogramovat do '51 to teda nevim(ale byla by to bomba !!!), ale
existuji 'mluvici' integrace, ktere funguji (alespon podle datasheetu)
presne tak jak popisujes. A kupodivu se daji koupit i u nas a stoji okolo
500 penez, coz je IMHO rozumna cena. Bohuzel jsem zatim nemel cas je koupit
a pokusovat s tim. Existuji dokonce i IO na rozpoznavani reci ...
> Pokud v tomhle smeru nejak pokrocis, dej rozhodne vedet. Na pripadnem
vyvoji takoveho mluviciho bastlu se budu klidne podilet.