Dancall

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 11:51:30 CET 2004

Omlouvam se, ze se vracim k tak stare debate (byl jsem mesic mimo a necetl
konferenci), ale
existuje zajimava vec, ze se pomoci SMS doptate kde je BTSka na kterou jste
navazani.

Musite, ale znat CID (cell ID) se kterou komunikujete, tedy mit aktivovany
NET MONITOR.

Blize VIZ opis nasledujiciho mailu ......

								Zdenal