presny generator z GPS

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:51:29 CET 2004

cela aplikace ma fungovat jako digitalni korekce k masince rizene levnym
krystalem 32,768 kHz.
Predstavuji si to tak, ze zarizeni prepnu do nejakeho specialniho
serizovaciho modu a pripojim ho na velmi presny generator 4Hz (jediny
generator rozvedeny treba na 100 zarizeni najednou). Na tomto pojede tak
48hod a bude zjistovat rozdil mezi poctem impulzu z generatoru externiho a
sveho vlastniho. Ze zjisteneho rozdilu pak spocita korekci kterou musi
jednou za cas odecist nebo pricist ke svemu generatoru.
Jestli by se presny signal 4Hz dal dostat z DCFky (krabicka, ke ktere se
pripoji antena a z ni leze presny 4Hz obdelnik) za 2,5k tak by to nemelo
chybu (a samozrejme by to pro tuto aplikaci bylo lepsi nez GPS)

zdvorak