hlasova synteza

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:51:27 CET 2004

Ano - ja jsem to stahl cca pred 3mi mesici.

Ale budu si muset nasypat popel na hlavu. Bohuzel mi
vcera doslo, ze jsem psal rychleji, nez jsem premyslel.
Tento soft totiz prehlaskuje (prespeluje) radioamaterske
zkratky, znacky a cislice - tj. texty, ktere jsou
utvoreny tak, aby se daly hlaskovat. Tim se pouzitel-
nost tohoto systemu ponekud scvrkava.
Vsem se za tuto mystifikaci omlouvam.

	Martin - OK1UGA

Tak jsem zkousel stahnout tenhle soft a nejde mi to. Je tam napsany, ze to
ma cca. 788 kB, me se stahne tak asi 370kB a pak to napise ze stahovani
dokonceno a samozrejmne toho pulka chybi. A zkousel jsem to nekolikrat.
Povedlo se to nekomu stahnout ?
S pozdravem		with best regards