menic

Ing. Vladimír Andìl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:26 CET 2004

Nebylo by jednodussi postavit stabilizator z 12 na 8,4 (nebo kolik ta kamera
potrebuje) a neprevadet to nahoru a zase dolu?
Pripadne zjistit, jestli tomu zdroji staci 300V ss. Zvysovaci zdroj s
tlumivkou, pripadne i s trafem (je to velky pomer, s tlumivkou by vychazely
uzke impulzy s velkym proudem) a ss. vystupem se dobre reguluje. Kdysi jsem
delal menic 800V 10W a jedine, co tam horelo, byl bakelitovy lak, kterym
byla impregnovana tlumivka. Mel velke dielektricke ztraty.

Andel