sroubovak

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:51:23 CET 2004

Hello hardware,

  Odesel nam akumulatorovy sroubovak Black@Decker. Je to sroubovak se
  regulaci krouticiho momentu, za cca 2000Kc. Sice vydrzel asi 3 roky
  montovat 5 pocitacu denne, ale i tak bych byl rad, kdyby ten novy
  vydrzel dele.
  V tom sroubovaku odesly akumulatory. Kdyz jsem ho rozebral, tak jsem
  zjistil, ze jsou uvnitr 3 akumulatory, dohromady 3.6V, a jedna
  dioda. Z nabijecky leze naprazdno cca 12Vst. Takze by asi bylo dobre
  udelat:
  1). poradnou nabijecku - to neni problem, schemat je vsude
  dost.
  2). asi nejak zabranit nekontrolovanemu vybijeni pri praci. Tzn., se
  sroubovakem se delalo do te doby, dokud se tocil, az do nuly.
  Nemate nekdo nejaky napad, jak udelat to, ze kdyz klesne napeti pod
  mez vybiti akumulatoru, aby se sroubovak odmitl tocit ? Upozornuju,
  ze tam neni dost mista, a sroubovak asi bere dost velky proud (to
  popripade zmerim).

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz