zosilovac pre PC

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 11:51:22 CET 2004

...napada me jine reseni, pokud by slo jen o to, ze ho zapominas vypinat.
Neni prece nic jednodussiho, nez do zesilovace zabudovat relatko (spinajici
treba primo 220) a jeho civecku napajet z nevyuziteho napajeciho konektoru
pro HDD nebo FDD z PC. Vysledek, zapne se PC, relatko sepne, zapne se
zesilovac. Vyhoda je v galvanickem oddeleni. Ted me jeste napada ovladat
relatko napr. pomoci nejakeho (treba serioveho) portu. Pak by se dal napsat
programek.......... Jen abych nezapomel, je dobre k relatku zapojit
paralelne nejakou obycejnou diodu tak, aby byla normalne v zavernem smeru,
kvuli spickam (neni to asi potreba, ale proc riskovat, kdyz se nejaka ta
dioda doma vzdycky najde, nebo se koupi za 1Kc nebo jeste mene, ze ?).
  Doufam, ze jsem Vam (nebo ostatnim) aspom trochu pomohl.
----- Original Message -----
From: "Milan Musec" <milan.musec@pobox.sk>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, July 11, 2000 4:45 PM
Subject: zosilovac pre PC

> zdravim,
> chcel by som si postavit zosilovac na zvukovu
> kartu. nechcem nic moc kvalitneho ani vykonneho ale chcel by som to
napojit na ATX 200W zdroj v pocitaci. nie som v elektronike profik tak by
som potreboval info ci je to mozne aby som neznicil zdroj resp. aby utiahol
zosilovac a aj ostatne komponenty v pocitaci. pricina je vlastne v lenivosti
a zabudlivosti ked terajsi zosilovac zabudam stale vypinat. staci mi schema
alebo linka na schemu (idealne by bol aj polsak). Vdaka