Zalievanie do plastu/epoxidu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:22 CET 2004

Kdyz uz se tu mluvi o zalevani do epoxidu, nevi nekdo, jaka dostupna
dvouslozkova zalevaci hmota je nejlepsi ? Ja mam s epoxidem 1200 ten
problem, ze kdyz se do nej pokousim zalit treba civku, tak ve vakuu
z te civky utece vzduch a epoxid napeni jako spatne natoceny pivo
a vytvrdne driv, nez ta pena staci opadnout. Jine hmoty jsem
nezkousel, ale hrozne by se mi hodilo neco s nizsi viskozitou, s delsi
dobou zpracovatelnosti (epoxid 1200 ma asi pul hodiny) a pripadne
s protipenici prisadou. Vim, ze v prumyslu takove hmoty na zalevani
ve vakuu existuji, ale nemuzu se jich dopatrat.

Ales Prochaska