Zalievanie do plastu/epoxidu

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:51:21 CET 2004

Hello Ales,

ned?le, 23. ?ervence 2000, you wrote:

AP> Kdyz uz se tu mluvi o zalevani do epoxidu, nevi nekdo, jaka dostupna
AP> dvouslozkova zalevaci hmota je nejlepsi ? Ja mam s epoxidem 1200 ten
AP> problem, ze kdyz se do nej pokousim zalit treba civku, tak ve vakuu
AP> z te civky utece vzduch a epoxid napeni jako spatne natoceny pivo
AP> a vytvrdne driv, nez ta pena staci opadnout. Jine hmoty jsem
AP> nezkousel, ale hrozne by se mi hodilo neco s nizsi viskozitou, s delsi
AP> dobou zpracovatelnosti (epoxid 1200 ma asi pul hodiny) a pripadne
AP> s protipenici prisadou. Vim, ze v prumyslu takove hmoty na zalevani
Pokud vim, tak Epoxid 1200 tuhne 24hodin. Nepridavate do toho nejaky
urychlovac ? Ja jsem kdysi zaleval do epoxydu take, a naprosto bez
bublinek a bez problemu. Jinak zalevam take do Dentacrylu. Ten se da
namichat trochu rdisi, a zatece vsude, i kdyz ne tak dobre jako
Epoxid.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz