Zalievanie do plastu/epoxidu

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:51:21 CET 2004

Hello Ales,

pond?l?, 24. ?ervence 2000, you wrote:

AP> Na, ja tam cpu jen "normalni" tvrdidlo, myslim P6 nebo tak nejak,
AP> davkovani dodrzuju na miligram presne, micham to myslim dobre.
AP> Na navodu k epoxidu ale pisou, ze je doba zpracovatelnosti 30 minut.
AP> Nepouzivate spis vy nejake special tvrdidlo nebo nejaky inhibitor ?
AP> Nebo na to mate nejakou jinou fintu ? Ja se tech bublinek proste
AP> neumim zbavit.

Tak to nevim. Je pravda, ze ten epoxid tady mam uz dlouho, a lahvicka
od tvrdidla je tak olezla, ze z ni nejde nic precist. Micham to od
oka, takze nic presneho, ale opravdu to tuhne minimalne 2 hodiny, a
tak 10 hodin je to gumove, a az po 24 hodinach je to vytvrdle tak, ze
se to da opracovavat. Ted jsem si koupil nejaky Lepox universal 11.
Jsou to 2 injekcni strikacky spojene k sobe, a je to take epoxid.
Michat se to da take tak 1 hodinu, a tvrdne 24hodin. Ale ty strikacky maji
po 25g a stoji to 103Kc, takze to by asi na zalevani bylo dost drahe.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313