2x UART u Atmela

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:16 CET 2004

At 13:08 25.7.2000 +0200, Pavel Krejci wrote:

>Tak tam dejte paralelni EEPROM. Programuje se to stejne rychle jako ATMEL a maze se to
>pulsem (jako Atmel).

To zni dobre. Uz jsem stahnul datasheet od toho Dallasu a vypada to pouzitelne.
Ja jsem se koukal do katalogu GM a tam maji 29C256 a pisou ze je to flash
kompatibilni s EPROM. Je to pravda? Da se to pouzit ? Pokud jo, jaxe to
maze/programuje ?

>Dela to Microchip a urcite i dalsi. 28C64 je velka 8kB.

Tu jsem nikde v nabidce nevidel. Kde se da koupit ?

>naprogramovana za 8,192s + doba na vymenu pameti atd coz bude trvat urcite dele nez vlastni programovani.

To jo, tohle beru. Pokud bude na tyhle pameti nejaky dostupny programator tak do toho asi pujdu.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv