Zalievanie do plastu/epoxidu

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:51:15 CET 2004

> Na krabicce je CHS Epoxy  Kcs 14,-   :-) Uvnitr je na piksle
> ChS EPOXY 1200
> takze mluvime asi o tom samem.

	A kde jste to videli za 14,- Kc ?? !!!!!

	Vcera jsem se byl kouknout do drogerie tam bylo 100 g (uvedeno, ze
jde o cistou hmotnost pryskyrice) za rovnych 80 korun !!!  Byla to taková
cervenooranzova papirova krabicka asi 15 x 7 x 5 cm, unitr plechovka s
pryskyrici s napisem ChS 1200, lahvicka s tvrdidlem, lahvicka s
osmastovadlem, a jeste tusim nejaky michatko a kelimek.
	Mluvim o necem jinym, nebo tady ma drogerie tak silenej rabat?

			Ales Zika
			Pelhřimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz