hlasova synteza

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:51:10 CET 2004

> Panove ten zdrojak by se snad sehnat dal, zapominate, ale na
> jeden problem. Sharp MZ800 mel audio cip ktery generoval
> 3 kanaly zvukove + jeden kanal sumu.
> Takze dle meho skrovneho mineni je to pro X51 bez veciho vyznamu bo
> by se musel aplikovat ten zvukovy cip.
> Jinak ten zdrojak mel cca 1-2 kila

	ALe myslim, ze zvukovy cip nevyuzival. Teda, uz to nemuzu tvrdit na
100%, ale na 99% urcite!
	Spinal reprak jednim bitem. Bud tam jeste na nejaky brane byl bit,
kterej se michal se zvukovym cipem, nebo se primo na cipu nastavila
frekvence jednoho generatoru na nejaky ultrazvuk a prepinal se vystupni
atenuator mezi 0 a maximem (tenhle postup se skutecne v nejakem programu
pouzival). Uz presne nevim, zkoumal jsem uz zvukove vystupy PC, Sharpa a
Amigy a dost se mi to plete, musel bych vyhrabat schema.

			Ales Zika
			Pelhřimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz