Televizory Tesla

Roček David - Davro Elektronik davro
Středa Březen 17 11:55:05 CET 2004

Dobry den ,

jen pro doplneni :

1) OTF - je Oravska Televizna Fabrika sidlici stale jeste na ORAVE na
Slovensku - nyni pouzivaji znacku OTF , drive pouzivali znacku ORAVA a jeste
predtim TESLA .
2) OVP - je Oravsky Vyrobny Podnik - sidli tez na ORAVE a vznikl odchodem
nekterych vysokych predstavitelu firmy OTF i okopirovanymi schematy TV .
Dnes jsou ale jejich TV asi dale nez TV znacky OTF ( jednak delaji TV s
obrazovkami 16:9 , 100Hz , dale multimedialni TV ( DVD nebo CD-ROM mechanika
+ software WIN98 ) a testuji i vyrobu TV s plne plochymi obrazovkami ).
3) TESLA - se vyrabi v Roznove pod Radhostem a firma se jmenuje TESLA
Television. Hlavni distribuce je pak v Praze. Tato firma se dale zabyva i
vyrobou VCR ( skladaji u nas VCR v licenci Schneider ) a monitoru ( v
ruznych licencich ruznych vyrobcu ).

Jinak s kvalitou TV je to samozrejme ruzne a zalezi kus od kusu. TESLA
Television byla nedavno velice dobre hodnocena ve STEREU . OVP byla
nekolikrate chvalena tez. Osobne jsem preferoval TV OTF - dostupnost
pripadnych nahr.dilu a jejich cena ( vetsinou polovicni nez u zapadni
konkurence ) a kazdy slusnejsi opravar to umi spravit. Maji dobre zazemi co
se tyka vyvojaru TV a techniky ( mer.pristroje apod.). Ale technika jim jiz
zastarava , protoze nejsou penize na nakup nove. A dily nakupuji vetsinou u
neznackovych vyrobcu v mensich seriich z ekonomickych duvodu ( coz neni jen
vysadou OTF pri dnesnim konkurencnim a cenovem boji ). Takze se vyrabi po
mensich seriich a ze soucastek se znacnym rozptylem parametru , cimz klesa
kvalita .
Dnes bych se asi rozhodoval mezi OTF nebo OVP ( laka mne multimedialni TV ).
TESLA vsak take neni spatna.

Co Vam muzu doporucit je nakup rozhodne znackove TV - nejake neznackove TV v
ruznych supermarketech nedoporucuji. Ceny takovych TV jsou velice zajimave ,
ale po skonceni zaruky se muzete pri rozbiti TV dostat do problemu s
nedostupnosti nahradniho dilu ( v zaruce se to resi vetsinou rozebranim
jinne TV , po zaruce se Vam vysmeji ).

Rozhodnuti uz necham na Vas.

David Rocek
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>