Televizory Tesla

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:55:05 CET 2004

	Zkusim taky neco dodat. Mam televizi ORAVA, myslim 462, stereo, s
teletextem, a uz
	ji mam 5 roku. Jsem s ni naprosto spokojeny, i presto, ze se mi
dvakrat pokazila. Ale
	poprvni mi ji opravili zadarmo ( pozarucni servis) a podruhe jsem
dal za opravu 500,-.
	Ale za tu cenu, co tehdy stala, ma vynikajici vlastnosti. Nejenom
pokud
	jde o kvalitu obrazu (je tam tuner myslim od siemense), tak i o
komfortni a
	jednoduche ovladani ( ladit se naucila i manzelka ... ! ).Kdyz tech
500 za opravu prictu
	k cene televize ( kdysi 14 500, dneska stoji 10500) tak si myslim,
ze za ty prachy toho
	umi dost...
	Nedoporucuju televizi znacky MORAVA, soused ji ma ( koupil si ji
kvuli funkce PIP),
	ale ta televize ma pekne mizerny tuner - trosku horsi signal se
primo drasticky
	projevi na obrazu.
	Jsem trosku na rozpacich u znacky LG, tam se zase u nove talevize
dovezene
	z obchodu prestalo fungovat tlacitko pro zapinani, a to tak, ze
nekdo musel
	sedet u televize, drzel tlacitko a ostatni se divali.... Ale to se
asi muze stat
	u kazdeho vyrobce...
						petr vojcek