No subject

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:55:04 CET 2004

Hello hardware,

> Ahoj te ...
> Viac krat sa mi do ruk dostala bezudrzbova olovena MINI bateria o napetiach
> 6 alebo 12V /1,3Ah az 10Ah/. Urcite ich poznate, pouzivaju sa do
> alarmov.....  Problem je ale v tom ked Vam prestane fungovat a po jej
> nasilnom otvoreni zistite ze tam nie je ziadna kvapalina ! Mozem tam naliat
> destilovanu vodu alebo kyselinu ? Je to ako normalna olovena bateria ako do
> auta ? Alebo clanky su plnene inou latkov ? Podla mna su clanky este
> zabelene do nejakeho igelitoveho sacku, no sice nie je problem jednu
> rozrezat ale ? Pozna niekto odpoved ?

Mam jich tady asi 10 z UPS, a po ruznych pokusech jsem zjistil, ze
pokud ta baterka uz nema kapacitu, tak s ni nic neudelate. Je na tom
napsano "sealed lead-acid", takze v tom kyselina asi bude, ale jelikoz
ty baterky muzou pracovat v jakekoliv poloze, tak ji tam bude bud
hodne malo, nebo spis jako nejaky gel.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>