Hlas ovladani

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:55:03 CET 2004

> Zkousel jsem Agenta v C++, resp. v tech MS prikladech a funguje to. Dokaze
> precist text a dokaze byt ovladan vyslovenymi frazemi. Ale nebyl jsem moc
> nadsen, nemam zrejme tu spravnou vyslovnost anglictiny, aby mi porozumel. Na
> druhou stranu ma MS dostatecny potencial na rozvoj i narodnich verzi, takze
> snad uvidime ......

Asi jsem blbej (a taky se moc casto nepohybuju na webu MS), ale nejak
jsem to nenasel. V seznamu produktu ke stazeni jsem to nezahlid a kdyz
jsem dal hledat Agent, tak to neco naslo, ale ty odkazy byly mrtvy
(ukazovali nekam, kde nic nebylo).

Kde to proboha muzu stahnout ? + Kde si muzu stahnout nejake ty priklady
(hlavne pro Delphi, ale C++ by snad taky stacilo) ?

Moc diky, Pavel