Pomoc !!!!

Janko janko1
Středa Březen 17 11:55:02 CET 2004

Hi!

pre programovanie obvodov v PLCC pouzivate konvertor z DIL na PLCC. Ten predlzuje dlzku napajacieho a GND vodica. Skuste premostit GND a VCC pin na konvertore napr. 22 nano kondenzatorom, co to urobi. Odporucanie je uvedene na ELNEC webe pri konvertoroch, ale nasiel som ho aj u inych vyrobcov konvertorov puzdier.

Jan.