2x11.059 XTAL na x51

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:55:00 CET 2004

> Kedysi v casoch velmi, ale velmi davnych sa mi tusim podarilo dostat pri
> 12MHz 9600Bd.

Mne to nejak nesynchronizuje :-(

> Toto je tiez bezny zjav. Skus este RBastlera alebo kdesi v Petrzalke v

RBastler - IMHO upadaju.

> panelaku je tiez nejaky obchodik, ak to este funguje... Zial adresu Ti
> nepoviem, Jedine co si este pamatam, ze stoji pri tom autobus. Alebo skus
> poprosit niekoho v konferencii, ci by Ti ich neposlal...

Ja viem - KBShop, Budatinska 67 (?). dobry vyber, ale pre mna
strasne daleko, a casto sa mi stane, ze tam pridem a maju zavrete
(hoci maju otvaracie hodiny):-(

> Mam taky pocit, ze ta rychlost sa pocita cez nejaky sialeny vzorec, ktory
> som nasiel niekde v popise x51 a mozno sa Ti podari trafit sa do
> tolerancie tusim 5%, ci nejak tak.

Ten vzorec samo ze mam a som skusal, hovorim, ze na 20.00 Mhz
sa mi chytal len na 14 400. (Co v konecnom dosledku nie je take
zle).

Niekto tu spominal, ze 18,432 Mhz - to je celkom dobry napad,
tam by to malo ist na 19 200 Bd.

Ak to inak nepojde, asi to poriesim cez Cechy.

Dakujem vsetkym za odpovede.

Mat