IRC decoder

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 11:54:59 CET 2004

V?t Bure? wrote:
> Zkus obvod LS7166
>
> K dost?n? (i katalogov? list) na str?nk?ch www.rothsware.com/farnell

Katalogovy list je k nalezeni bud tady:
http://www.usdigital.com/products/ls7166/
nebo primo u vyrobce:
http://www.lsicsi.com/Welcome.htm

Ten obvod je funkcne velmi podobny s HCTL-2000 od HP, bohuzel nejen
funkcne, ale i cenove.
Nebo se snad da sehnat i nekde jinde (levneji) nez u Farnella?

---

Josef Hanzal Snail Instruments wrote:
> Naprogramovat do PICu, AVR, pripadne Scenixu, 1MHz bude stihat
> asi jenom Scenix, pripadne AVR muze mit paralelni nebo seriove
> rozhrani.

To AVR to zatim stiha, ale vadi mi pomala odezva smerem k dalsimu
CPU. Tedy hlavni CPU posle /CS do AVR, to vyvola interrupt a v nem
teprve odesle data na vystup. To cele ale trva ponekud dlouho.
SX to sice zvladne rychleji, ale asi dam prednost 'dratove logice'.

> Jednou jsem to resil do nejakyho GALu, bylo to celkem trivialni,
> pracovalo to jako stavovy automat.

Tak nejak bych si to i predstavoval, ale nejlepe i s tim citacem
a vystupnim latchem.

Kazdopadne diky za info.

--
Regards