Seriovy port

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri
Středa Březen 17 11:54:57 CET 2004

Nevim jestli to pomuze, ale pouzivam zapojeni:
DSR <- na DTR
DTR -> na DSR
RTS -> na CTS
CTS <-na RTS
Zem - Zem
RxD - TxD
TxD - RxD

RTS  je Request to send tj. pozadavek na vysilani - nastavuji, aby druha
strana vyslala byte
CTS clear to send - uroven z druhe strany signalu RTS

DTR je Data terminal ready tj. jsem schopen prijimat - nastavuji, aby druha
strana vedela ze mohu prijimat (mam precteny byte)
DSR data set ready - uroven z druhe strany signalu DTR

Jestlize si chci usetrit kabelaz - vim ze zarizeni jsou dostatecne rychle,
tak propojim DSR+DTR a RTS+CTS nebo mohu propojit jen treba DSR+DTR

Pozor nektera zarizeni si tyto signaly vyuzivaji uplne k necemu jinemu a
tedy hloubat do toho jaky protokol se pouziva.

Jeste existuji u PC signaly pro modemy
RI - zvoneni
CD - detekce nosne

J.Nesvacil