Bedny od veze k pocitaci?

Adam Mika bnm
Středa Březen 17 11:54:56 CET 2004

Ano, je to bakelitova legrace od firmy Sony a ma velice kvalitni zvuk,
jedina nevyhoda je, ze nema zadne dalsi vstupy ani vystupy.

Nevite nekdo jestli existuje prehravac normalnich audio kazet do PC?
Premyslim, ze bych uplne zrusil vez a poridil jenom zesilovac a dobry
bedny.

- -
s pozdravem

Adam Mika