Bedny od veze k pocitaci?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:56 CET 2004

>Nevite nekdo jestli existuje prehravac normalnich audio kazet do PC?
>Premyslim, ze bych uplne zrusil vez a poridil jenom zesilovac a dobry
>bedny.

Tak tohle je _velice_ zajimavy napad ! Ja to teda jeste nevidel, ale urcite by bylo zajimave takovy kazetak postavit. Do 5 1\4 pozice se to musi v pohode vejit. Pouzil bych plne elektronickou mechaniku z nejakeho novejsiho autoradia ( pry existuji i s nahravanim). Staci doplnit digitalni pocitadlo, autocueing apod. Rizeni pres IDE nebo lepe pres radic na disketovku (skoda obsazovat IDE), pak napsat driver pro Wokna a bylo by to zajimave. Kdysi jsem stavel vez a kazetak jsem taky pouzil z autoradia, ale rizeni jsem mel postavene z 74-kove logiky.

BTW: Akorat pochybuju, jestli kazetak ma v dnesni dobe nejaky vyznam. Z kazet prece dneska uz nikdo nehraje ! Ja osobne uz snad ani nevim, jak vypadali ;-)

BTW2: Jestli se ti do PC vejde i gramec tak mas u me flasku ;-))))
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv