Bedny od veze k pocitaci?

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 11:54:56 CET 2004

>Nevite nekdo jestli existuje prehravac normalnich audio kazet do PC?
>Premyslim, ze bych uplne zrusil vez a poridil jenom zesilovac a dobry
>bedny.

>Tak tohle je _velice_ zajimavy napad ! Ja to teda jeste nevidel, ale
urcite by bylo zajimave takovy kazetak postavit. Do 5 1\4 >pozice se to
musi v pohode vejit. Pouzil bych plne elektronickou mechaniku z nejakeho
novejsiho autoradia ( pry existuji i s >nahravanim). Staci doplnit
digitalni pocitadlo, autocueing apod. Rizeni pres IDE nebo lepe pres radic
na disketovku (skoda >obsazovat IDE), pak napsat driver pro Wokna a bylo by
to zajimave. Kdysi jsem stavel vez a kazetak jsem taky pouzil z autoradia,
>ale rizeni jsem mel postavene z 74-kove logiky.
>
>BTW: Akorat pochybuju, jestli kazetak ma v dnesni dobe nejaky vyznam. Z
kazet prece dneska uz nikdo nehraje ! Ja osobne uz snad >ani nevim, jak
vypadali ;-)

>BTW2: Jestli se ti do PC vejde i gramec tak mas u me flasku ;-))))
>S pozdravem        with best regards

A nebylo by lepsejsi vestavet PCshit do tej veze. V ty qalitni bakelitovy
bedne bude jiste prazdno :-)))
A mel bys to i s barevnejma blikatkama. Pokud mas na tom gramci i 78 ot.
tak ti poslu par desek, namatkou treba "Pluji lodi do triali".
A ted vazne. Zcela nechapu smysl toho vseho. Dle obsahu dotazu si myslim,
ze nemixujes muziku pro Lunetiky a na pazvuky ke hram naprosto stacej
nejaky ty kramy co prodavaj do cca 1kKc.

Se soudruzskym pozdravem Raven