AT24Cxx

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:54:55 CET 2004

Zdravim vsechny znale i neznale,

mohl by mi, prosim vas, nekdo poradit a vysvetlit co znamena:

Byte Write, Current Address Read, Random Read, Page Write, Sequential Read

neni mi to moc jasne, jak se to konkretne pouziva nebo jaky je mezi nimi rozdil ?

Chtel bych si totiz postavit malou ridici jednotku s 89C2051 a 24Cxx (nejspis 24C16, mam jich doma dost). V eeprom budou ulozeny prikazy pro vykonavani, ktere budu treba po 5 nebo 10 nacitat do RAM a pak postupne vykonavat.

	S pozdravem
				měřák
				petr.minar@kleibl.cz

P.S. Nejedna se mi o zdrojaky, chtel bych pouze vysvetlit 5 operaci s eeprom na I2C