OT: Simulace vetrneho tunelu

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:54:51 CET 2004

Sorry za dalsi offtopic, ale je zde nekolik fyziku, ktery by mi mohli
poradit: Nevite kde stahnout nejaky program, kteremu bych nakreslil
trojrozmerne teleso, urcil smer proudeni vetru a ono by mi to vypocitalo
jaka sila na to bude tlacit (mam dojem ze tu probehlo noco ohledne tech
parabol, ale ja to mam na neco jineho)?

Ovsem musi to byt, pokud mozno, polopaticke. Nejake demo jsem si stahnul
ale umi toho asi dost, a moc tomu nerozumim (hlavne tem anglicky vyrazum,
u kterych mozna nechapu ani ceske ekvivalenty).

Pomohl by i nejaky nazorny Java Applet; pokud by se naslo neco pod Linux,
tak to neni na zavadu.

Dik moc, Pavel