Automaticke vytvareni nahodnych playlistu

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 11:54:49 CET 2004

Pro zajimavost, ktera mozna (???) potvrzuje i tento nazor,
zazil jsem dve originalni CD (Oldfield,Five Miles Out) s ruznym cislem. V
tirazi jsem se docetl, ze jedno bylo lisovano v anglii, a druhe kdesi v
evrope. Jinak ale vykazovala stejne vlastnosti.

	Zdenal

-----Původní zpráva-----
Od: Horký Aleš [mailto:HorkyA@ROSICE.PENAM.CZ]
Odesláno: 20. ledna 2000 1:59
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE:RE: Automaticke vytvareni nahodnych playlistu

Zdravim

Ono jednoznacne cislo se bohuzel pocita z poctu tracku,
delky cd, delky tracku a kdovi ceho jeste (nekde jsem to cetl).
Pokud je to CD kopirovane postupem TAO, tak ve vetsine
pripadu vyjde to cislo jinak (pri paleni se meni delka
jednotlivych tracku a celeho CD - cca +3s/track). U kopii
DAO se to obcas i trefi. No a pak najdete jeden titul v
databazi nekolikrat (podarilo se mi najit 15x stejnej titul)