Dotaz na vyrobu pl.sp.fotocestou

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:54:47 CET 2004

Ja si taky prisadim.

Pod vse, co bylo popsano se muzu podepsat, ale cisteni provadim jemnou
ocelovou vatickou na nadobi. Koupil jsem toho takovy obrovsky balik asi za
70Kc v Baumaxu. Je to velmi jemne, dokonale to vycisti a je to sucha cesta,
to znamena zadne omyvani, otirani a odstranovani map. Proste vylestim a
strikam emulzi. A pak to pouziju i pro odstraneni emulze a vylesteni pred
nanesenim kalafunoveho laku - paradne se na to pak paji.

	Martin - OK1UGA