ovladac.sys

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

TransDisk

>A neslo by udelat, aby to chodilo s nejakymi existujicimi drivery (napr.
>Paride pod Linuxem).

Proc ne, jenze ja jsem (zatim) pouze obdivovatelem a uzivatelem-zacatecnikem
Linuxu, tak mi to nic nerika. Ale reseni by to bylo. Kde se daji sehnat
informace o tom 'Paride'?
Ale na druhou stranu - bylo by hezke, kdybych jen spustil nejaky reziden a
do DOSu mi pribyl dalsi disk, ktery by sel obsluhovat standardnimi programy
typu Norton...

Hynek Sladky