Co je to MBUS

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

Hi lidicky,

>-----P?vodn? zpr?va-----
>Od: papouch
>Odesl?no: 28. ledna 2000 12:39
>Komu: hw-news
>Kopie: papouch
>P?edm?t: Re: Co je to MBUS
>
>M-BUS je prumyslova sbernice , max 100m, max 250 zarizeni. Prenos je
dost
>podivny, jednim smerem se signal prenasi jako napeti a druhym smerem
jako
>proud. je na to obvod od Texase - TSS721. M-BUS ma definovan i vlastni
>protokol.

> [...]
A da se na netu neco o tom najit... a kolika dratove to je... Snazim se
totiz vymyslet neco
po cem by si mi povidali atmely (staci 2400 bps) ale aby vyseli vsechny
na dvou dratech...
a aby to nebylo vsechno, abych pres to mohl cpat i neco malo napajeni.
V nejhorsim by si clovek vystacil se spojenim point to point, kde by se
asi to napajeni
realizovalo snaz a vsechny linky by byli poveseny na nejaky ridici
obod, ktery by jim presypaval
data navzajem (nemusi vsecno vsem, staci podle adresy poslat do spravne
linky)

ByE milan