Co je to MBUS

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:54:41 CET 2004

po cem by si mi povidali atmely (staci 2400 bps) ale aby vyseli vsechny
na dvou dratech...
a aby to nebylo vsechno, abych pres to mohl cpat i neco malo napajeni.

Na jakou vzdalenost by si meli povidat ? Jak casto potrebujes cist ci
zapisovat data ? Misi ti byt odolne proti ruseni ? Je to do prumysloveho
prostredi ? Osobne jsem resil obousmernou
komunikaci po dvou vodicich - DATA, GND. Jednotlive terminaly ( klavesnice )
mely svoje adresy a prihlasily se pouze pri dotazu ci odpovedi. Casovani
sbernice bylo z duvodu obousmerne komunikace po jednom drate ponekud
slozitejsi, ale fungovalo to spolehlive.Prenosovy protokol byl standartu
RS232.

Tomcopy