modem

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:54:40 CET 2004

Jakub Ladman wrote:

> Tak me napada, ze to je dost casta vec. Jeste jsem nevidel ext. modem s DC
> zdrojem.
> Nemuze nekdo vysvetlit proc je tomu tak? K cemu se v modemu muze hodit
> padesatka?
> Jakub

D? se tak ud?lat symetrick? nap?jen?, ve star??ch modemech se pou??vali budi?e pro RS232 s nap?jen?m symetrick?m,
ostatn? dodnes to ?ada modem? tak m?, ur?uj?c? je cena
Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4      http://mujweb.cz/www/PROMOS
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2