Co je to MBUS

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:54:39 CET 2004

Hi lidicky,

>-----P?vodn? zpr?va-----
>Od: Kaspar
>Odesl?no: 31. ledna 2000 17:01
>Komu: hw-news
>Kopie: Kaspar
>P?edm?t: RE: Co je to MBUS
>
>Taky jsem chtel realizovat mereni teploty po baraku. Nakonec to pred
RS-xxx
no ja bych tam chtel mit nejen to mereni teploty, chtel bych to casem
vyuzit
jako univerzelani bus pro cokoliv... (samozrejme pro cokolin
nenarocneho)

>vyhral Dallas 1-wire, nemusim totiz k cidlu davat zadny procesor.
Jinak v
Na jakou macimalni vzdalenost se da takove cidlo natahnout...

>breznu se ma konecne objevit levny senzor DS1822 (obdoba 1820, ale bez
>EEPROM a s horsi presnosti +/- 2 stupne).
sice je to dost, ale na leccos by to i stacilo. treba by sla presnejsi
teplota
zase nejak dopocitat...

>Nyni bych chtel na 1-wire pripojit terminal, napajeni ale predpokladam
>externi z adapteru.
u terminalu bych taky predpokladal externi napajeni, preci jen
jakykoliv displej
zere docela dost...

ByE milan