Co je to MBUS

Kaspar Pavel, Ing. Kaspar
Středa Březen 17 11:54:39 CET 2004

> Na jakou macimalni vzdalenost se da takove cidlo natahnout...
Zalezi na kabelu, na CAT5 jedu bez problemu 100 m. Pri pouziti rizeni
strmosti hran Dallas tvrdi pres 300 m.

> sice je to dost, ale na leccos by to i stacilo. treba by sla presnejsi
> teplota
> zase nejak dopocitat...
Nic se nemusi dopocitat, protoze desetiny a setiny cidlo taky vrati. Jde o
rozdil oproti skutecne teplote. DS1820, kterou ted pouzivam ma +/- 0,5
stupne - na regulaci teploty je to zbytecne presne (ta presnost se sice v
case meni procesem starnuti, ale jde mi spise o delta t a tu ziskam urcite
na setiny).

			Zdravim

							Pavel Kaspar