graficka karta1

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:54:38 CET 2004

Hi lidicky...

> [...]
>
>Zdravim,
>
>Jestli si tam dala firma prelepku, tak potom garantuje funkcnost a drzi
>zaruku.
>Kdyz nekdo takhle garantuje funkcnost , potom musi garantovat zakonite
>servis.
>A pokud si nekdo neco prelepi , pak musi vedet kdy a co si prelepil.
>A jestli ti to nereknou tak muzes odstoupit od smlouvy koupe , protoze
>vlastne nevis co jsi koupil a na co ti davaji zaruku. Tu sestavu co
mas by
>ti mela firma sepsat na papir. Zkus to a postras je :-( ]
TO sjem si myslel taky, ze by meli vedet co v tom pocitaci bylo... ale
na muj dotaz
mi akorat rekli, ze tam je Cirrus Logic a ze jestli mi W95 neumi najit
spravny ovladac,
tak mam zkusit W98... tak jsem se jim pekne podekoval... a do denicku
jsem si udelal
poznamku, ze se tehle firme priste velkym obloukem vyhnu...
Jinak pomohl ten program HWinfo... nasel nejen vyrobce, ale i typ
graficke karty
a mel jsem stesti, ze spravny ovladac jsem nasel u vyrobce na Inetu...
(miluji vyrobce, co podporuji i sve stare vyrobky)
Jinak se ten pocitac chova naprosto slusne, a myslim, ze ona slecna
(pro kteou jsem jej shanel)
s nim bude dost dlouho (u)spokojena:-))) vsechno ostatni fungovalo na
poprve (zvukovka, modem atd.)
takze pohoda.

>To s tebou souhlasim , ale pamatuj si ze pocitaci dava silu a energii
>programator.
na to uz jsem taky prisel .-) a ja proc je muj pocitac chudak, takovej
slaboch :-DDD
ale pilne posiluji sve mozkove zavity, aby se nemel za co stydet .-)

ByE milan