DVD a PC

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:54:38 CET 2004

	Ja ted taky chci kupovat AMD K6 2 450, a chci k tomu desku
		Gigabyte Ala100 586AA,S7, AGP,AT/ATX.
	Ma ji kamos, je s ni spokojeny. Chci ji kupovat pristi tyden ( asi
).
	Pokud jde ale o DVD v souvislosti s touto kartou, nemam zadne
	zkusenosti.
	Pokud s touto deskou mate nekdo zkusenosti, budu rad, kdyz se
	o ne se mnou podelite.
							petr vojacek