Ciry plasticky tmel

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:37 CET 2004

On Wed, 2 Feb 2000, Patrick Spousta wrote:

> Chtel bych taky pouzit nejakou pruznou (po zaschnuti) hmotu, pro lepeni
> kabelu na hladky plast. Nevite, co to ti vyrobci pouzivaji a kde to u
> nas sehnat? Nebo neco podobneho.Videl jsem tim prilepene velke
> kondenzatory k tistaku, kabely apod.
> Diky za kazdy tip.

Umela hmota - 11mm tycka - 220mm asi za 4.50 + tavna pistole cca za 300,-
Vyhoda oproti lepidlu - ze se to ta v pripade potreby i rozdelat (zas
tak prevne to nedrzi). Taky to rychle tuhne - hend jak to vychladne.
Silikonove tmely tuhnou pomalu a drzi ze uz to nejde rozdelat. Tou hmotou
fixujou i napajeci a datove konektory k HDD/FDD a by se jim v tom nikdo
nehrabal. Da se koupit puhledna i nepruhledna.

Delaji se i levnejsi verze 6mm - levnejsi pistole ale drazsi hmota (na
objem).

|                             petrsi@jcu.cz                              |