vyber jednocipu

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:54:36 CET 2004

Andrej Jancura wrote:

> Ahoj,
>
> ak som to pochopil dobre, v podstate su dve moznosti, Motorola hc908, hc12 a
> PIC 16F87x (asi tento, vzhladom na dostupnost). Mozno este aj nieco ine od
> inych vyrobcov.
> Ozaj kolko krat sa to ma cele prepisovat? Pretoze na Motorole je to asi
> 100x, a PIC 1000x.
>
> A.

Slu?n? jedno?ipy jsou Fujitsu MB90F598

procesor:   Fujitsu MB90F598, 16bit CPU 16MHz, 4kB RAM, 128kB flash, 2x UART, 1x CAN
            krystal 4MHz, hodiny CPU programov? nastaviteln? na 1/2,1,2,3 a 4x fosc

            celkem 78 obecn?ch I/O linek s n?sleduj?c?mi speci?ln?mi funkcemi:
            8x 10bit A/D 8xIn + 1xADtrigger
            2x UART/CSIO 2x(RxD,TxD,SCK)
            1x CSIO (Sin,Sout,SCK)
            1x CAN (Tx,Rx)
            2x 16bit reload timer 2x(In,Out)
            6x 8/16bit programmable pulse generator 6xOut
            4x 16bit input capture 4xIn
            4x 16bit output compare 4xOut
            4x stepper motor controller 16xOut
            8x external interupt 8xIn
           16x obecn? I/O

Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4      http://mujweb.cz/www/PROMOS
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2