vyber jednocipu

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:54:35 CET 2004

rkanovsky@csas.cz wrote:

> Kdo to prodava, jaka je cena a podpora (kompilatory, debugery ...)
>
> Roman K.

Procesor dod?v? firma EBV, rozumn? to vych?z? od 100ks v??e, m? bohu?el limit na minim?ln? dod?vku za 2000DM.
Kusov? mno?stv? m??eme nab?dnout u n?s, nebo? tento procesor u??v?me. Cena je cca 500-550K?.

Tak? je k dispozici v?vojov? deska obsahuj?c? krom? CPU sp?nan? stabiliz?tor, budi? rozhran? RS-232, budi? CAN, 4x LED,
patice se 4ks ULN2803 (v?stup OC 100mA) + 43 TTL vstup?, rozm?r desky 120.6x100.3mm, SW j?dro pro krokov?n? ve flash (HW
breakpointy)
K dispozici je schema a rozm?st?n? sou??stek na desce ve form?tu PDF

program se nahr?v? do CPU po s?riov? lince, v?vojov? prost?edky (Asm,C,debbuger,simulator)
a jsou k dispozici pro DOS i Windows, celkem cca 40MB
V?vojov? prost?edky od firmy Fujitsu jsou prozat?m v na?? republice k dispozici bezplatn?.

Je?t? p?ipojuji readme od v?vojov? desky
Zakladni popis pouziti experimentalni desky:

Experimentalni deska je vybavena Fujitsu bootloaderem a QSD monitor kernelem.
Jeji funkce a pouziti plne odpovida Fujitsu dokumentaci k tomuto SW vybaveni.
Pro rychly zacatek muzete pouzit postup popsany dale.

1. Deska musi byt nastevena do run mode - jumper MD2 musi byt spojen.

2. Nahrani programu do Flash ROM.
	Pripojte kabel ze serioveho portu PC do COM 0 svorek na desce.
	Nezapomente na kabelu propojit signaly DSR a DTR a take CTS a RTS.
	Propojujte Tx z PC na R na desce a RX z PC na T na desce.

	Spustete program Startekit wizard.
	Nastavte komunikacni parametry:
		16 bit Starterkit,
		COM x podle portu ktery pouzivate,
		Baud rate 19200,
		no parity, 1stop bit, 8 databits.
	Vypnete a zapnete napajeni desky.
	Po zapnuti napajeni nejpozdeji behem 1s stisknete klavesu ESC.
	Objevi se prompt(>). Nyni je load monitor v procesoru v command modu.
	Nyni po kliknuti na button Load ve Starterkitu zvolte soubor .mhx ktery
		chcete ulozit do Flash. Kliknete na Otevrit a soubor zacne byt
		natahovan do Flash.

3. Spusteni programu.
	a.
	Spustete Starterkit Wizard a prejdete do command modu (viz 2.)
	Vlozte z klavesnice napr CALL FF0000 (presne takto, velkymi pismeny, 1 mezera a
	enter) spusti se Vas program od adresy FF0000. Pokud vlozite jinou adresu spusti
	se samozrejme od te, kterou vlozite.
	b.
	Pokud mate ulozenou pocatecni adresu Vaseho programu jako vektor preruseni 7
	(na adrese 0xFFFFE0) muzete spustit Vas program take stiskem reset tlacitka,
	nebo vypnutim a zapnutim napajeni desky, aniz byste stiskli klavesu Esc tesne
	po zapnuti.

4. Debugovani.
	Programy napsane v FFMC16 family Softune Manazeru muzete debuggovat QSD debuggerem.
	Spustete debugger monitor od adresy FF8000 ( napr z promptu load monitoru
	CALL FF8000.
	PC je treba mit pripojene stejne jako v 2.
	Spustete QSD. Z Dosu napr. davkou:
	MODE COM1:9600,n,8,1
	cd %1
        c:\FeTool\fmg_Util\qsd\QSD 1 %1\%2 PLM
	Jako parametr davky muzete uvest debugovany .abs soubor.
	Vyckejte po ukonceni vsech chybovych hlaseni az QSD prejde do monitor modu.
	Stisknete alt-q.
	Nyni muzete debuggovat.
	!!!!!!!!! Elsaco verze QSD monitor debugger kernelu dodana s deskou umoznuje
	na rozdil od puvodni verze debuggovat i programy ulozene ve Flash pameti.
	!!!!!!!!! Pokud budete debuggovat program ve Flash pameti timto debuggerem,
	pouzivejte maximalne 2 breakpointy. Pokud budete program krokovat, smazte
	!!!!!!!!! predtim vsechny breakpointy.

	Vsechny ostatni informace o pouziti QSD debuggeru a QSD debugger monitoru
	z QSD manualu plati.

Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4      http://mujweb.cz/www/PROMOS
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2