5V z 220

Lubomir Berky berta
Středa Březen 17 11:54:34 CET 2004

Zdar,
Zavidim Ti tvoje nadseni, kdysi jsem nad necim podobnym taky uvazoval, ale
kdyz jsem to videl v obchode za 700Kc a spocital si na kolik me to vyjde,
tak me presla chut to bastlit. Jinak ten kondenzator pro snizeni napeti se
bezne v techto vecech pouziva, k logice bych pouzil nejspis optotriak (z
hlavy - MOC 3010 ??, pozor ale na proud)
-----Původní zpráva-----
Od: Pavel Krejci student <xkrejcip@feld.cvut.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 3. února 2000 14:14
Předmět: 5V z 220

Zdravim,
potreboval bych udelat takovou jednoduchou vecicku.
A to sice IR stmivac (v prvni fazi jen vypinac) svetla.
Predstava je takova, ze bych si napeti pro logiku
bral ze site, ale bez trafa.
1. Kondenzatorovy delic?
2. Jak potom zapojit triak, abych ho mohl spinat
pomoci te logiky? (mozna nejaky 8mi nohy proc. slo by
pak prenaset a dekodovat kod, aby to nefungovalo na
jakykoli tlacitko)

Pokud by mel nekdo nastin schema, poslete mi ho prosim
na xkrejcip@feld.cvut.cz

Nechci nikoho nutit scanovat, muze byt i FORMICA, PADS,
ORCAD

Diky

Pavel Krejci. XKREJCIP@FELD.CVUT.CZ