Plotter

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:54:32 CET 2004

Jeste jednou zdravim.

>Dobry den, ja jsem kdysi misto tech fix pouzil naplne do keramickych per.
>Kresli to perfektne, akorat dostanete pokazde jinak tluste, takze jsem
>redukci resil omotanim paskou, coz nebylo az moc presne. Ale ja kreslim
>schemata, takze jednou barvou. Zato je to bezvadne ostre.

Ja jsem to nakonec vyresil tak, ze jsem koupil nove fixy, vymenil hroty a takovety
mekke valecky naplnene barvou. Musel jsem je zkratit a nebyt "chirurgickych"
rukavic jeste ted vypadam jak duhova vila...

>Nekde musim najit schema... snad 5 dratu by melo stacit, 3 ne, je tam nejake
>rizeni.

Abych upresnil: Jedna se o plotter SWEET-P SP600, vic na nem neni. Ma 6 per.
Vzadu jsou dva konektory Paralelni (CENTRONICS) a seriovy (25F Cannon).
Po paralelnim se to zakousne. Po seriovem jsem laboroval v pascalu, jedine co
se mi podarilo je vymena pera a obcas kruznice, ale neumim s nim nikam pohnout.
Mel jsem propojen pouze RxD s TxDZ a ZEM tedy 2draty. Podle tistaku jsou na
konektoru zapojeny piny 1, 3, 4, 7, 15, 17, 19 z cehoz ctryri nejsou na normalnim
seriovem konektoru zapojeny.

Moje dotazy:
1. nemate nekdo zapojeni serioveho kabelu pro tento plotter.
2. Je tam procesor MC6803 nemate nekdo pdf? Na netu jsem se nedopidil ani po hodine hledani.
3. Pak bych potreboval k tomu procesoru instrkce a kody, abych to mohl DISASSEMBLEROVAT
4. je tam prepinac SPGL/HPGL, co je to SPGL?

Vsem moc diky.
Pavel Krejci