MAX, Poskozeni telefonu

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:54:32 CET 2004

Tenhle prevodnik dava 5V seriovou linku a zatim kazdy telefon, ktery
jsem poznal potrebovat 3V, v tom pripade je vhodne pouzit MAX3232,
ktery jede i z 3V napajeni.

Pokud je MAX232 napajen primo COMU, tak to vetsina telefonu prezije
a po jejich pripojeni se MAX zatizi tak, ze tam 3V jsou a jakztakz to jede
i kdyz vyzaduje 5V. Ale nektery telefon to vydrzet nemusi, zvlast pokud tomu
date tvrdsi zdoj jako napr. adapter.

MAX3232 sice stoji asi 200Kc, ale novy telefon stoji vic.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839