Este fotocesta

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:54:32 CET 2004

	To je divne. Já pouzivam vybojku 125W, vzdalenost cca 40 cm a jenom
	jeden pauzak. Doba osvitu je 17 min. Mas skutecne rtutovou vybojku ?
	Jsou typy, ktere vypadaji uplne stejne, ale neprodukuji UV (tusim,
ze to
	jsou sodikove vybojky).
	Jeste pozor na tloustku nastrikane vrstvy - mela by byt zeleno modra
-
	ne prilis tlusta jinak to neprosvitis. Tesne po striknuti to vypada
strasne -
	clovek ma tendenci to opravit strikanim dalsich vrstev. To je ale
zasadni
	chyba. Nastrikana flekata hruza se behem 30s nadherne rozleje a
udela
	perfektni vrstvu.

		Martin - OK1UGA