Displeje

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:54:31 CET 2004

Laicky receno - na spolecnou nozicku das minus,  na vyvod od segmentovky das
plus - a segment ztmavne. Ale dlouho ti to nevydrzi - nastava nejaka polarizace
krystalu.

Ted ale vazne. Doporucuje se LCD napajet stridavym napetim (obdelnikem) bez ss
slozky. Ta frekvence byva 70 - 150 Hz,
napeti, pri kterem ma segment maximalni kontrast, je 3.5 - 8V. Tech 8V je
maximum. Proud tekouci do segmentu je mensi nez 1 mikroA.

Buzeni LCD musis zajistit sam, nebo jsou na to specialni svaby. Ja jsem pouzival
4DR821 ve spojeni s MHE2111 (pokud jsem je jeste mel). To je neco, jako M5451,
ale pro LCD

Petr.