PostScript 3

Michal Poupa michal
Středa Březen 17 11:54:30 CET 2004

PostScript 3 znamena ze pdfko staci zkopirovat (binarne) do tiskarny a ona ho
vytiskne primo. Level 2 je rozsireni o barvy.

Tento standart je dosti stary dobry a stabilni takze se da predpokladat ze tomu
bude i v budoucnu. Nic lepsiho neni.... a dlouho nebude

     Michal Poupa

--

        Michal Poupa
        tel.: 0603/862 811