shanim barevnou zarovicku do autoradi Kenwood

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:54:30 CET 2004

Tiez vsetkym dobry den,

demax ma v ponuke tzv. led ziarovky.

3-4mm priemer, dlzka 3-5 mm, 40-80mA

vyvod: bud kablik - 25 cm, alebo drotik cca 20mm

napatia 3,6,9,12,14 V

farby, cervena, zelena, zlta, modra, cira

cena bez DPH je 6.9 Sk pre vsetky. Len ako to dostat do .cz :).

Resp. volat servisne stredisko Datart Praha.
Budu mozno trochu neochotny , ale daju sa dokopat
k pozitivnemu vysledku.

S pozdravom

skerlik

> Dobry den ,
>
> zarovicky se daji koupit v KERRu ( www.kerr.cz , kerr@kerr.cz ) , ale v
> sortimentu jsou jen bile ( cire ) . Barevnost se vetsinou resi v autoradiu
> barevnou cepickou ( z barevne prusvitne hmoty ) nasazenou na zarovicce nebo
> barevnym plastem , ktery "rozvede" svetlo ze zarovicky kam je potreba.
> Kdysi jsem to resil i obarvenim lihovym fixem na potrebnou barvu , ale
> postupem casu to vybledne.
>
> V nabidce jsou zarovicky s dratovymi vyvody s prumerem banky 4,2 a 3,0 mm .
> [...]

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky  *
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku *
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17     *
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100    *
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk *